۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۳

معاون استاندار بوشهر:

امنیت در استان بوشهر مطلوب است/ پیشگیری و کاهش وقوع جرایم

امنیت در استان بوشهر مطلوب است/ پیشگیری و کاهش وقوع جرایم

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات مطلوب برای پیشگیری و کاهش وقوع جرایم در استان گفت: امنیت در استان بوشهر مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این هفته فرصتی مناسب است برای تجلیل از بزرگ مردان و شیر زنان جان بر کفی که بی تردید با کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

وی اضافه کرد: پس از جنایات جنگی اخیر رژیم غاصب، سفاک و کودک‌کُش صهیونیست در غزه و لبنان، با انجام عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز وعده صادق ۲، موجی از شور و نشاط، وجود نازنین مردم وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی را فرا گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: بی‌شک نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب، اساسی‌ترین نقش در ایجاد امنیت و نظم در جامعه عهده‌دار است.

وی با تقدیر از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر پرسنل و فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: فراجای استان بوشهر با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم در استان تأمین می‌کنند.

کد خبر 6246727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha